4 دليل که برون‌سپاري خدمات پشتيباني شبکه هزينه‌هاي سازمان شما را کاهش مي‌دهد.


 


يکي از چالش‌برانگيزترين تصميماتي که مديران سازمان‌ها بايد بگيرند اين است که چه کارهايي در سازمان به صورت داخلي انجام شود و چه کارهايي را برون‌سپاري کنند. به بيان ساده‌تر براي چه کارهايي نيرو استخدام کنند و براي چه کارهايي پيمانکار بگيرند. اين را مي‌توان از ساده‌ترين کارهايي که يک سازمان انجام مي‌دهد تا پيچيده‌ترين آنها تعميم داد.


 به عنوان مثال کارخانه‌اي را مجسم کنيد که ناهار روزانه پرسنل خود را تأمين مي‌کند. بهتر است اين کارخانه با يک رستوران قرارداد ببندد و غذاي روزانه خود را از آن تهيه کند؟ يا بهتر است در محل کارخانه آشپزخانه‌اي مهيا کند و آشپزاني استخدام کند تا هر روز غذاي پرسنل را بپزند؟


تصميم‌گيري در اين مورد به بسياري از پارامترها بستگي دارد و هر مديري ممکن است که به جواب منحصر به فرد خود برسد. ولي در نهايت همانطور که مي‌دانيم کسب و کارها هر روز بيشتر و بيشتر به سمت برون‌سپاري مي‌روند و حتي بزرگترين شرکت‌هاي دنيا امروز بخش عمده‌اي از کارهاي خود را برون‌سپاري کرده‌اند تا به اين ترتيب هزينه تمام شده محصولات و خدمات خود را کاهش دهند و سود خود را بيشتر کنند.


 


خدمات پشتيباني شبکه يکي از خدماتي است که هرچه سازمان‌ها به سمت برون‌سپاري آن بروند قيمت تمام شده‌اي که بابت آن مي‌پردازند کمتر خواهد بود. فراموش نکنيم که در دنياي امروزي که تقريباً همه چيز حول محور کامپيوتر و اينترنت مي‌گردد، تعرفه خدمات پشتيباني شبکه يکي از حساس‌ترين مسائلي است که هرگز نبايد مغفول بماند.


 


اما برون سپاري خدمات شبکه چرا و چگونه هزينه هاي سازمان را کاهش مي‌دهد؟


 


1- خدمات سريع‌تر و حرفه‌اي‌تر: يک کارمند، چه از لحاظ حيطه‌هاي تخصصي، و چه از لحاظ سرعتِ عمل در رسيدگي به مشکلات، با محدوديت‌هاي زيادي روبه‌روست و اين محدوديت‌ها در واقع تحميل هزينه به سازمان است. در حالي که قرارداد با يک شرکت خدماتِ شبکه، در واقع قرارداد با گروهي از دهها کارشناس است. تعدُد کارشناسان در شرکت‌هاي پشتيباني شبکه باعث مي‌شود تا اولاً هيچ کاري از عهده‌ي آنها خارج نباشد و ثانياً مشکلات خيلي سريعتر رفع گردند. البته براي اين کار لازم است تا شرکت پشتيباني شبکه جزو آن دسته از شرکتهايي نباشد که تعداد پرسنلش از تعداد انگشتان يک دست کمتر است. در انتخاب شرکت پشتيباني شبکه تعداد پرسنل فني يکي از پارامترهاي اساسي است. و البته اين پرسنل بايد در استخدام شرکت باشند. نه اينکه از نيروهاي فريلنسر استفاده کنند يا نيروهاي قرضي از ديگر شرکت ها بگيرند و به پروژه‌هاي خود اعزام کنند. شرکت پشتيباني شبکه پيراسيس يکي از شرکت هايي است که بيش از سي نفر پرسنل فني دارد و به هيچ وجه از نيروهاي فريلنس يا قرضي استفاده نمي‌کند. اگر مي‌خواهيد با يک شرکت پشتيباني شبکه قرارداد ببنديد براي اطمينان از اين موضوع مي‌توانيد از آنها ليست بيمه نفراتشان را بخواهيد تا مطمئن شويد که نيروهايي که براي کار در سازمان شما اعزام مي‌کنند در استخدام خودشان هستند.


 


2- دسترسيِ 24x7: يکي ديگر از مزاياي برون سپاري خدمات شبکه به شرکت ها نسبت به استخدام نفرات اين است که نيروي کارِ استخدامي در روزهاي تعطيل، مرخصي و در تمام ساعات غيرکاري از دسترس کارفرما خارج است. اگر در زمانهاي عدم حضور کارمند مشکلي در شبکه کامپيوتري سازمان به وجود بيايد عملاً ممکن است کل روند کاري بازبايستد و هزينه‌ي بسيار سنگيني به بار بياورد. در حاليکه قراردادهاي شرکتهاي خدمات شبکه معمولاً قراردادهاي 24x7 هستند. به اين معني که خدمات در آنها 7 روز در هفته و 24 ساعت در شبانه روز تضمين شده است. البته قبل از امضاي قرارداد با آنها بايد از چنين موضوعي اطمينان حاصل کنيد. چون برخي از آنها خدماتشان را به ساعات اداري محدود مي‌کنند و اين ممکن است در آينده مشکلاتي را براي شما به وجود بياورد.


 


3- کاهش هزينه‌هاي بالاسري: هزينه‌اي که يک کارمند براي سازمان دارد فقط حقوق دريافتيِ او نيست. بلکه حقوق فقط بخشي از پرداختي‌هاست. بلافاصله پس از استخدام يک کارمند حق بيمه، عيدي، سنوات، ماليات، و هزينه‌هاي ديگري که در سازمانهاي مختلف متفاوت است، به کارفرما تحميل مي‌شود. برون‌سپاري بارِ همه‌ي هزينه‌هاي اضافه را از روي دوش کارفرما برمي‌دارد.


 


4- امکان جبران خسارت: اگر اهمالي از جانب يک کارمند سر بزند که باعث ضرر و زيانِ سازمان شود، از لحاظ حقوقي هيچ راهي براي جبران خسارت از جانب کارمند وجود نخواهد داشت. در حالي که بلافاصله پس از قرارداد با يک شرکتِ خدمات پشتيباني شبکه، توافق‌نامه‌اي به نام SLA امضا مي‌شود که در آن جبران خسارت‌هاي ناشي از کاهش کيفيتِ خدماتِ شبکه، به عهده‌ي شرکت سرويس‌دهنده خواهد بود و اين توافقنامه به طور کامل وجاهت قانوني دارد. يکي از بهترين انواع اين توافق‌نامه‌ها را شرکت خدمات شبکه پيراسيس با مشتريانش امضا مي‌کند و به اين ترتيب خيال کارفرما را بابت سطح خدماتي که ارائه مي‌دهد، راحت مي‌کند.


 


جمع‌بندي:


برون‌سپاري خدمات شبکه نه تنها باعث مي‌شود خدمات در سطحي بسيار بالاتر از چيزي که يک کارمند قادر به انجام آن است ارائه شود، قيمت تمام شده اين خدمات را هم کاهش مي‌دهد. اين کاهش هزينه باعث شده است تا امروز بيشتر شرکت هاي پيشرو به فکر برون سپاري چنين خدماتي بيفتند.


 


منبع :  https://www.pirasys.com/


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : شبکه ,خدمات ,شرکت ,پشتيباني ,سازمان ,کاهش ,پشتيباني شبکه ,خدمات شبکه ,خدمات پشتيباني ,شرکت پشتيباني ,برون سپاري ,برون سپاري خدمات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بازرگانی کاشی و سرامیک هفت رنگ Jason *shikpooshan* Isaac favajam ابی عالی | دانلود همه آهنگهای ابی عالی فرکتال باران سبک زندگی فروش فلزیاب مورگان5000| 09197977577